وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید
رئال مادرید توانست که در یک نبرد سخت در استادیوم خوزه زوریا به یک پیروزی شیرین در مقابل تیم یوکیچ دست پیدا کند و موقتا فاصله اش با بارسا به هشت برسد .

 

این مسعود اوزیل بود که یک بار دیگر مورینیو را از ویران شدن نجات داد و با زدن دو گل درخشان روی خلاقیت های فردی خود ، سه امتیاز ارزشمند را نصیب تیم مورینیو کرد .
در شبی که باز هم داوری علیه رئال بود و گل سالم راموس به عجیب ترین شکل ممکن آفساید اعلام شد ، تیم مورینیو سربلند از زمین بیرون آمد .
بازی در حالی اغاز شد که حضور ناچو و کایخون باعث شده بود که اصالت رئال مادرید بیش از هر زمان دیگری باشد . رئال بازی را مسلبط هم شروع کرد اما روی یک کرنر و اشتباه بزرگ خدیرا در مهار یار حریفش ، بازیکن وایادولید در سمت چپ دروازه رئال صاحب توپ شد و توپ را در چند متری دروازه به مانوچو داد تا این بازیکن آنگولایی در شبی که دوستش کریستیانو نتوانست گل بزند ، با فرصت طلبی گلزنی کند .
اما خیلی زود کایخون با سختکوشی خاصش توانست که عامل جبران این گل شود . او با پرسی که به خط دفاع وایادولید وارد ساخت ، باعث شد که توپ را لو بدهند و او با پاسی خوب ، در موقعیت دروازه خالی توپ را به بنزما رساند تا کریم نتیجه را به تساوی بکشاند .
اما دیری نپائید که مانوچو از اشتباه راموس استفاده کرد و باز هم روی ضربه کرنر ، بالاتر از کاپیتان دوم رئال ، با ضربه سر گل دوم تیمش را زد .
پس از این گل ، کریستیانو در شبی که فروغش کمتر از همیشه بود و با وجود جنگندگی نتوانست کاری از پیش ببرد ، یک شوت خوب روانه دروازه حریف کرد که دنی هرناندز آن را مهار کرد .
اما در حالی که به نظر می رسید که رئال با شکست به رختکن می رود و با توجه به دفاع چند لایه وایادولید امیدها برای بازگرداندن نتیجه در نیمه دوم بالا نیست ، این اوزیل بود که روی یک حرکت انفرادی عالی گلزنی کرد . او پس از جا گذاشتن چند بازیکن حریف ، با کریم یک - دو کرد که بازیکن فرانسوی با پشت پا مسعود را با هرناندز تک به تک کرد و اوزیل نیز گلی را زد که تا حدودی خیال مورینیو را برای نیمه دوم راحت تر کرد .
در نیمه دوم ، دی ماریا به جای ناچو به زمین آمد هر چند که اگر به شایسته سالاری در نیمه اول بود ، ناچو بسیار مفید تر و مثبت تر از آربلوایی بازی کرده بود که نیمه اول چندانی نداشت . هر چند که خود آربلوا هم بیست دقیقه بعد جایش را به مودریچ داد .
رئال مادرید که کاملا هجومی تر شده بود ، یک گل سالم توسط راموس زد که به شکلی عجیب توسط داور مردود اعلام شد و چندین و چند موقعیت خوب هم داشت اما بالاخره این اوزیل بود که روی یک ضربه آزاد توپ را به طاق دروازه دنی هرناندز فرستاد و نشان داد که در کاشته های سمت خودش بهترین گزینه ممکن می تواند باشد .
پس از این گل ، رئال مادرید با ورود واران توانست که بازی را کنترل کند و سه امتیاز کلیدی را از آن خود کند .
عملکرد کایخون چه در پست هافبک راست و چه در پست دفاع چپ ، سختکوشانه و تحسین بر انگیز بود و در کنار اوزیل یکی از بهترین های میدان بود .

 

[ یکشنبه 19 آذر1391 ] [ ] [ ارین ]


Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 311
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 133396
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1